Attraktivt och oattraktivt på killar?

Attraktivt:

- Muskler (hehe ja du vem tycker inte?)

- Snea leenden

- Skrattgropar

- Breda leenden

- Mörka ögon

- Brunt hår

- Snygg frisyr

- Fina händer (jag är konstig, jag vet.)

- Parfymer och naturligt godluktande killar

- Tatueringar (bara jag antagligen)

- Ögonbrynspiercing (antagligen också bara jag)

- Inåt navel (Jag gillar inte utåtnavlar, så är det bara :))

- Humor

- Mjuk röst

- Breda axlar, och sen blir smalare neråt, som ett uppochnervänt V

- Solbränd hud

- Skratt

- Blött, mörkt hår

- Starkt självförtroende och självkänsla

- Artighet

- Respekt

- Fotbollskillar

- Ambitioner

- Att han är medveten om sig själv och sitt good-looking utseende men inte gör en stor grej av det

- Visar att han bryr sig

- Familjekär

- Att han gillar att leka med barn, typ syskon, mitt eller bara allmänt gillar barn

- Fräschet

- Positiv

- Social

- Mycket kompisar

- Bad booooy

- Liiite avundsjuk, men inte kontrollbehov


OATTRAKTIVT:

-
Skitiga händer + naglar

- Äter mycket, hela tiden, typ godis och sånt

- Fettig hy

- Fettiga händer

- Osäkerhet

- Fettigt hår

- Fettma i allmänhet på kroppen (förlåt, jag är ytlig. Men det är inte hälsosamt och det är äckligt)

- Ingen humor

- Alltid allvarlig

- Tjatig

- Negativ

- Jobbig röst

- Mustasch

- Envishet

- En kille som inte fattar att man inte är intresserad

- Stalkers som inte lämnar en ifred

- Inte kan bjuda på sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0