I sending all my love to you

Jag är lite förvirrad. Vet inte vad jag känner riktigt inför två personer.
Men allting kommer att lösa sig. Jag vet det. Jag kommer att veta säkert, en dag. Allting löser sig.
Och jag är fortfarande lycklig. Jag har fått världens bästa slut på 2011, med underbara vänner som jag inte trodde fanns där. Innan året var slut lyckades jag...
... prata med han som får hjärtat att slå och det klickade.
... Klippt av mig håret av misstag
... förlorat min bästa vän och största kärlek, Casio
... Tagit sakta men säkert upp ridningen
... Jobbat upp mina betyg
... Börjat veta vem jag är och hur jag vill leva
... Fått upp självförtroendet ännu mer
Jag har klivit över så många problem och hinder det här året. Började på botten - slutar på toppen.
Det här året ska jag börja om på nytt igen och förändra mig och min livsstil - yttre och inre.

Jag ska...
... Klippa och färga håret / rastaflätor
... Jobba upp mina betyg
... Börja rida igen - CHECK
... Börja träna badminton/löpa/gymma/någon annan sport etc. - CHECK
... Vara L Y C K L I G - CHECK
... Berätta för H o n o m - snart check
... Bestämma gymnasium - CHECK
... Spara mer pengar - CHECK
... Bråka mindre med mamma - CHECK
... Behandla andra så som jag själv vill bli behandlad
... Ta navelpiercing
... Använda gummisnoddarna varje dag & varje natt
... Spara pengar till en Macbook Air
... Ta hand om mina vänner

Kärlek till mina vänner, utan er skulle jag aldrig pallat. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0