Dizzy

Jag vill bli någon. Jag vill åtstadkomma nånting. Jag vill inte vara som Julia. Jag vill inte leva hennes liv.
Jag vill kunna bli något som ingen annan i min sociala krets är. Jag vill bli bra på nånting. Jag vill sticka ut. Jag vill köra mitt race.

En lista på vad jag vill:

- Flytta utomlands
- Bli känd journalist
- Köra motorcykel
- Bli medlem i en motorcykelklubb
- Starta egen tidning (om?)
- Skriva en självbiografi när jag är gammal
- Tjäna mycket pengar och ha mycket i försäkring och pension
- Resa mycket
- Bo i en egen lägenhet
- Kunna hantera pengar (börjas med nästa månad - CHECK)
- Sluta vara godisberoende (påbörjas också typ nu)

För att kunna bli journalist och starta egen tidning så måste jag plugga. Så nu ska jag börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0