För att jag ska tänka till lite

Vad är det mest romantiska du gjort för någon annan?
Vad önskar du att du hade ogjort?
Vad är din absolut måltid (inkludera recept för tusan)?
Har du några tvångstankar?
På vilket sätt är du fördomsfull?
Är det moraliskt försvarbart att döda i krig?
Är det ok att staten har rätt att förbjuda oss att ta droger? Varför?
Skulle du hellre bära mörk lipliner och ljust läppstift i en månad eller en 80-tals permanent?
Finns det något som du alltid blir irriterad på?Vad är det mest romantiska du gjort för någon annanVad är det mest romantiska du gjort för någon annanVad är det bästa som har hänt idag?

Vad är det mest romantiska du gjort för någon annan?

Helt ärligt så är jag ingen romantiskt människa. Kanske för att jag inte vågar öppna mig helt inför någon. Väntar fortfarande på den människan. Men om jag måste välja så var det nog när jag förklarade för mitt ex hur jag kände. Även om han kanske inte tycker att det är romantiskt att säga det jag sa, men ändå. Det var det mest romantiska jag har gjort.

Vad önskar du att du hade ogjort?

Jag vill inte ångra saker, för när jag gjorde det så var det något jag ville göra.

Vad är din absolut måltid (inkludera recept för tusan)?

Alltså, jag har ingen absolut måltid. Bara något att äta, typ mellanmål. Brukar oftast göra scrambled eggs hehe

Har du några tvångstankar?

Att alltid ge en snygg pose i spegeln så att jag känner mig snygg hela dagen. (tönt)

På vilket sätt är du fördomsfull?

Svår fråga.. Jag är inte särskilt fördomsfull tycker jag, mer än att jag dömer lätt först när jag träffar någon. Dömer kroppsspråket och sånt och skaffar mig först DÅ väldigt lätt en uppfattning.

Är det moraliskt försvarbart att döda i krig?

Alltså.. Ja. I krig så dör minst en. Av misstag eller inte.

Är det ok att staten har rätt att förbjuda oss att ta droger? Varför?

Haha ja. Mest för att det skadar fler än bara en själv. Hade det bara skadat dig själv så hade staten inte förbjudit det, men nu kan fler än du råka illa ut.

Skulle du hellre bära mörk lipliner och ljust läppstift i en månad eller en 80-tals permanent?

Ugh, hatar båda.

Finns det något som du alltid blir irriterad på?

Folk som dömer folk direkt efter utseendet och redan i förväg spår att någon är kriminell eller gängmedlem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0