Ingen som du.

Jag förlorade en del av mitt hjärta när Casio försvann framför mina händer. Jag har aldrig haft så ont som när jag såg honom gå ifrån mig med grimskaftet i hennes händer.
Min själsfrände är borta ur mitt liv och jag kommer aldrig någonsin få se honom igen. Jag har aldrig älskat någon på det sättet jag älskat honom. Ingen kommer någonsin kunna ta hans plats.
Men jag fick träffa den rätta. Och jag fick inte behålla honom. Men jag träffade honom, och det är det viktiga.

Casio, jag kommer aldrig att sluta älska dig. Du kommer alltid att finnas hos mig, även om jag inte får se eller röra vid dig. Jag kommer inte kunna berätta för dig direkt hur mycket jag älskar dig. Men jag hoppas att du vet.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0