Tonårstankar.

Vad fan är det för värld jag lever i? Den värld där jag inte litar på någon, tror att alla pratar och viskar, tycker och tänker om mig och mina beslut bakom min rygg. Den värld där jag inte litar på den som jag bryr mig om. Han som jag trodde aldrig dömde, ljög eller var komplicerad. Det är jag som komplicerar allting, blir så osäker på vad han tycker. Det är så jag skapat min värld, ingen annan. Vilka litar jag på, till hundra?

Simon, alltid.

Mange, alltid.

Beccy, alltud.

Är det bara tre stycken jag litar på? Jag tror inget illa, för dom är inga som tror illa eller pratar, det är jag hundra på.
Sen.. tog det stopp. Sandra, också. Tror jag.

Vad är det jag håller på med? Varför slutade jag lika snabbt lita på folk lika fort som jag började lita på dom? Jag är dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0