Hands up in the air for this life

För stunden, njuter jag av att vara singel. För stunden, så älskar jag att vara såhär fri. Jag är inte låst av någon. Jag kan göra vad jag vill, med vem jag vill.

De här stunderna, när jag njuter av det här singellivet, är de bästa. För 95 % av min tid så avskyr jag det, och vill inget hellre än att få ha ett stabilt förhållande.

Men nu. Vad spelar det för roll, egentligen? Jag älskar att flörta. Jag älskar att få mysa. Jag älskar att vara fri.

Imorgon är det här kanske ren bullshit. Jag kommer att hata mitt singelliv. Men det är imorgon, och jag ska börja leva för stunden. Göra det viktiga. Det som betyder. Och ändå tänka på framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0