Ingenting står över mig.

Ena dan är det Sandra. Sen är det Emmelie. Jag som faktiskt hade börjat tro igen. Att det kanske kunde bli något. Jag trodde att du hörde klicket som small så högt.

Kanske ska jag bara skita i allt det där nu, och börja leva som en lycklig singel? Ta vara på det och njuta av friheten? Jag är inte bunden. Jag får gosa med vem jag vill. Jag får göra vad som helst med vem som helst. Jag får titta på vem jag vill. Jag får haffa vem jag vill. Jag får ha roligt. Ingen står ivägen. Ingen står över mig.

Jag ska vara lycklig nu. När han kommer, så kommer han. Men jag borde kanske sluta med att kämpa för honom, när jag ändå bara tvekar. Blir det han så blir det han. Men nu får han komma till mig, för jag har gjort allt nu.


Vem kan stoppa mig när jag bara rullar ram?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0