böcker.

Jag har kommit på en sak. Mina favoritböcker är alla självbiografier, men jag läser dom av olika anledningar och jag blir olika påverkad av dom.

När jag läser Ozzy Osbournes bok så blir jag glad i hatten och ler under varje sida, just för att han är Ozzy.
Om jag läser Slash bok så blir jag väldigt inspirerad och lugn, samtidigt som jag ler och blir glad. Jag vill vara mig själv när jag läst några sidor, och om ingen gillar mig bara av den anledningen så kommer jag att våga peka finger och säga 'fuck you'.
Om jag läser Nikki Sixx bok så inser jag att man kan komma upp ur hålet och starta om - när som helst. Här kan jag också fly ett tag och ta tag i det som väntar några sidor senare när jag lugnat ner mig.
The Dirt ger mig inspiration att vara vem fan jag nu är och vill vara och att vilja nyttja mina ungdoms dagar, samtidigt som jag inser att det inte alltid flyter utan hinder, men att man kan komma över dessa på ett eller annat sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0