-

Vad känner jag? Vad känner han? Kommer det här att fungera, alls? Det känns som om han skäms. Som om han inte vill visa, alls. Som om han undviker mig. Vad är det då för mening att vara tillsammans med någon?
Känner jag ens något längre? Eller trycker jag bara undan allt? Det är fortfarande han som tar upp mina tankar, varenda dag. Frågan är hur länge det kommer vara så?
Om jag bryter upp.. Tänk om jag ångrar mig? Borde jag försöka lite till? Just nu känns det hopplöst. Som om han inte ens vill ha mig, alls. Det känns som om jag bara försöker, och inte får något tillbaka.
Just nu vill jag inte. Men jag kanske bara har en dålig dag?
Jag måste stå ut, lite till. Om det verkligen inte känns bra alls.. Då får jag bryta. Då skiter jag i allt som har med kärlek att göra. För då är den inte gjord för mig. Om jag ger upp min största och första kärlek.. Då är det inte menat för mig. Då är det sista gången jag gråter över en kille. Absolut sista gången, det kommer inte att hända igen.

Kärlek är inte till för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0