Bortbortbortbort

Allting känns bara konstigt just nu. Som om det här inte är min verklighet. För en del av mig vill radera det jag lever idag och trippa till USA nunununu.

Nu har jag allt som bromsar.

Familjen. Vännerna. Luca. Cello. Casio. Pengarna. Åldern, framförallt. Såvida jag inte skulle kunna göra en deal på internet med någon. Men det känns inte säkert, och jag har inte pengarna till det.
Men bort ska jag. Bort från förorten som kallas Vallentuna.

Nästa månad, ska jag lägga undan en hundring i månaden, tills USAtrippen är genomförd. Efetr det ska mycket mer pengar bort. Mycketmycket mer. Så att jag har pengar nog att kunna klara mig ett tag i USA som 20 och ensam.
Eller så... kör jag den när jag börjat gymnasiet. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0