fuck this

Tankarna har snurrat som aldrig förr idag. Vad gjorde jag för fel? Varför gav jag upp?
Jag vet fortfarande att jag har gjort rätt för det var bara stelt mellan oss och jag tvekade på allt. Jag skäms för hur det blev. Skäms, som fan. Samtidigt som jag tvekar på om han ens tyckte om mig. Han skämdes bara.
Jag mår illa när jag tänker på det. Jag mår illa när jag tänker på hur det är nu. Är det tillåtet att känna sig såhär.. sårbar? För fortfarande, det är som om han verkar se och höra allt jag tänker. Hur mycket jag anstränger mig för att inte andas när jag går förbi. För om jag känner lukten som får mig att vilja slänga mig i hans famn igen så är jag körd. Jag hatar det här. Jag vill komma över honom. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0