Hemmatatuering?

funderar på att vara jävligt dum och tatuera mig själv.. funderar på detta:

- Introackorden till Sweet Child O' Mine, eftersom den låten ligger mig varmt om hjärtat och symboliserar en frihet, och frid, för mig.
- G N' R ? För Guns N Roses
Detta måste jag ha:
- Nål
- Bläck
Vill ha något dumt och personligt från min ungdom, och nu när det händer så mycket så inspireras jag otroligt mycket av Slash och Guns N' Roses, och det känns så värt att göra en sådan tatuering...
Funderar bara på när? Måste hitta ett datum när jag är ensam hemma för en dag.. Fan, borde kommit på det här tidigare så kunde jag ha gjort det när pappa och Jane var borta i fjällen!!
Jaja, ska fixa allting först bara.. Dessutom ska jag pierca tungan om typ en vecka.. Hannah ska görat.. Hehe = arg mamma. Och ett tredje hål i örat tror jag också? hehe får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0