Topp fem band

Favoritband Topp Fem och varför:
  1. Green Day - Första bandet jag hörde som faktiskt berörde mig. Green Day kommer alltid att vara nummer ett.
  2. Guns N' Roses - Det gamla Guns med originalmedlemmarna var helt otroligt. Får mig alltid glad när jag lyssnar på Guns. Något med Guns N' Roses får mig att orka sticka ut och inte smälta in i mängden.
  3. Mötley Crüe - Får mig glad, taggad, peppad och självsäker. Samma som med Guns, får mig att vilja sticka för att jag vet att det finns någon därute som förstår, eller har förstått.
  4. Slash. Slash nya band är helt galet, och när dem kommer ut lite mer tror jag att dom kommer att toppa Mötley Crüe.
  5. Escape The Fate / Falling In Reverse. Enligt mig - samma band med olika medlemmar. Samma musik, bakgrundkopplingar och samma rebelliska, känslomässiga stil, förutom att ETF gör mer metallisk, technorock när FIR gör mer solorock med mycket riff. Fortfarande otroligt bra och banden har riktigt skön stämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0