vs

Lyssnade på Guns N' Roses och bytte till Mötley Crüe strax efter. Guns har en klockren melodi, på album och live. Mötley saknar den där gitarrmelodin och jag inser helt hur bra Slash egentligen är. Inte en Eddie Van Halen, men nära inpå. Axl's röst är melodisk i jämförelse med Vince Neil, trots hand gälla stämma. Båda banden är helt underbara och ett par av mina favoriter, men Guns hade något väldigt speciellt. Dom var unika, och alla killarna gjorde hela bandet. Men det är gitarrljuden jag faller för, och något som Slash spelar gör mig helt galen. Det låter så otroligt bra och jag får rysningar.
Guns N' Roses i all ära, klart på min topp fem lista bland band, men Slash är något extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0